2.11.2014

THIS ILLUSTRATOR //



Whale




I am sure you have already seen these pictures somewhere else.

INGELA P ARRENHUIS is a famous illustrator and she is one of my favorite. The reason might be that she is a swedish artist. I love her drawings and the colors she is using for. It inspires me happiness and sunny peace. Even more, she pushes me to begin illustration!

These products get so obvious that she makes them a must-have for your kids and even for you. She is working for omm design or ferm living, both trendy design retailers loved by The Figuettes.


pictures from her bloglinoluna and ommdesign

By A.



Pour la version française, cliquez sur More.


Je suis sûre que vous avez déjà vu ces images quelque part.

INGELA P ARRENHUIS est une célèbre illustratrice et aussi l'une de mes préférés. Cela pourrait être dû au fait qu'elle soit suédoise. J'aime beaucoup ses dessins et les couleurs qu'elle y utilise. Ils m'incitent au bonheur et à une tranquillité ensoleillée. Je dirais même plus, elle me pousse à commencer l'illustration!

Ces objets deviennent évidents et elle sait les rendre indispensables auprès de vos enfants et même pour vous. Elle collabore avec omm design ou encore ferm living, deux distributeurs tendance chéris par Les Figuettes.