1.17.2014

THIS DESIGNER //






I had a crush on it. I never use a bike, but this one makes me dream about a simple lifestyle with a taste of freedom. 
These bikes are from french designers Boltz & Saos. These are designed and produced in France with a high quality level. The Wood.b/ nexus 8 is my prefered one. Now I can start pedalling to get one bike of my dreams.

J'ai craqué sur lui. Je ne fais jamais de vélo, mais celui ci me fait rêver à une façon de vivre qui aurait un goût de liberté. 
Ces vélos sont faits par des designers français Boltz & Saos. Ils sont dessinés et produits en France avec un haut niveau de qualité. Le Wood.b/nexus 8 est mon préféré. Maintenant je peux commencer à pédaler en attendant d'avoir le vélo de mes rêves.

Go and see their video !

Photos from website

By M.