8.12.2014

VACATION // FAMILY // LOVE //




I've come to this place for almost my whole life, each summer. This time it tastes even better as I graduated after such a tough semester and really deserved some vacation away from everything. 
Here it's quiet, except when my cousin and I start laughing, which happens every 10 minutes... 
The sea is warm, especially at large and the sun is the best recovery medicine ever. We run, we swim,  we sail, we waterski, we snap on the sand, we spend time together and somehow, that's the only thing that matters. 
I hope you get the opportunity to enjoy some time with your relatives, to create memories that will last and still make you laugh years later. 
By B.


Je viens ici depuis aussi loin que je me souvienne, chaque été. Cette fois ci est particulièrement plus agréable puisque je suis partie diplôme en poche après un semestre assez douloureux. Vacances bien méritées, loin de tout. 
Ici c'est calme, sauf quand mon cousin et moi attrapons un fou rire autrement dit toutes les 10 minutes... 
L'eau est chaude, surtout au large et le soleil reste le meilleur remède pour se rebooster. On court, on nage, on navigue, on fait du ski nautique, la sieste sur le sable, on passe du temps ensemble, et d'une certaine manière, c'est tout ce qui importe. 
J'espère que vous avez aussi l'opportunité de passer du temps avec vos proches, de vous faire des souvenirs qui dureront et vous feront encore rire des années plus tard. 
By B.